duminică, 13 ianuarie 2013

Votati Age of Wushu Rusia

Cei care joaca Age of Wushu Rusia ar fi bine sa aruncati un ochi la ultimele noutati de pe prima pagina a site-ului kfgame.ru. Vedeti ca acolo exista un post, respectiv Голосуй или проиграешь! unde exista un link (http://www.goha.ru/awards-2012 ). Trebuie sa va faceti cont acolo pentru a vota Age of Wushu la categoria Best MMORPG. Nu spun ca asta e gratuit. La inceputul lunii februarie, dupa incheierea votului, toti jucatorii vor primi recompense. Asadar, pentru 2 minute de vot pierdute puteti primi cadouri in joc. Pana pe 31 ianuarie ora 12 noaptea aveti timp pentru a face asta.

Have fun in joc,


Daca aveti nevoie de ajutor cu traducerea in engleza a jocului va rog sa lasati un mesaj la acest post.

2 comentarii:

  1. Eu sunt pe un sv european si imi da voie sa ma joc decat 666 de ore daca sti tu un sv gratis uite id meu de messenger boddy.bogdan95 ca sa vb mai multe acolo!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. habar nu am pe ce age of wushu joci u dar eu am scris pe google age of wushu si mio dat la primu akolo e european pana mea stie dar e foarte greu de jucat dami add la id de mess raul_bmw_x5 si dami si mie siteul de la age of wushu care joci u k te rog frumos :) si sa mai imi explici cate una alte te rog eu :)

    RăspundețiȘtergere