vineri, 4 ianuarie 2013

De ce am ales eu Royal Guards

In primul rand, am ales sa devin garda regala dupa ce am testat si alte scoli. Am observat ca nu ma pricepeam asa de bine sa joc cu altele in PvP. Pentru lupta la distanta Tangmen este o alegere buna si m-am distrat mult. Imi doresc sa ma bat mai bine si aproape de inamic. Royal Guard are primul set de tehnici cu funia care ajuta mult atat la distanta cat si in apropiere. M-am bazat pe teoria potrivit careia daca inamicul nu ajunge la mine nu prea pot pierde viata contra lui. Si asa este. Nu am prea pierdut batalii cu cei de nivelul meu folosindu-ma de tehnicile cu funia. Am invins chiar si Tangmen desi sunt specializati in lupta la distanta. Al doilea set de tehnici, al garzilor regale, este cu tehnici in care foloseste mainile. Tehnicile sunt interesante dar nu sunt genul meu. Al treilea set este cu sabia. Aici este bine ca se adauga damage si din cauza armei si distrugi mai repede. Dar nu folosesc aceste ultime doua seturi de tehnici in PvP. Le folosesc doar PvE pentru ca ma ajuta mai mult cand sunt inconjurat de multi inamici.

Am jucat si cu Beggar. Primul set este de lupta cu mainile goale, care are si o tehnica de distanta, iar celalale doua cu batul. Sunt ok, mai ales aproape de inamic.

Scolar. Mi-a placut scolar la inceput, mai ales ca se bat bine. Au un set de sabie foarte bun, iar al doilea de picioare este extraordinar in PvP. Problema pe care am avut-o a fost la razboi. In razboi nu ma puteam apropia de inamici ca sa-i distrug si devenea tot mai frustrant pentru ca eram atacat mereu de la distanta, in special de Tang.

Have fun in game, poate ne vedem pe serverele rusesti. Ma numesc acolo FlorinEu.

14 comentarii:

  1. Salut !Vreau as joc age of wulin ..russia .. Si nush prea bine rusa ..defapt nush deloc rusa..Cum procedez in traucerea siteului respectiv a joculuiin engleza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Site-ul se traduce simplu cu browserul Google Chrome. In ceea ce priveste traducerea jocului, da-mi mail-ul tau si iti zic ce trebuie facut si fisierul pe care trebuie sa il adaugi. Intr-o prima faza trebuie sa downloadezi clientul jocului de pe site http://kfgame.ru/download. Poti face asta si prin torrent cat si fiecare fisier in parte prin browser. Nu uita sa iti faci cont inainte de asta, iar daca ai Chrome vei gasi unde trebuie sa te inregistrezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am trimis mail si vezi sa nu fi intrat in spam. Daca nu a sosit sa imi spui. O sa iti sterg comentariul anterior cu email-ul ca sa nu fii bombardat cu tot felul de mesaje.

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuza-ma ca intervin ..cu o intreabre ca asta:Data de lansare a jocului Age of wulin e pe 1 feb 2013 ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa ziceau cei de la gPotato. Dar din ce am inteles, atunci va fi prima faza Closed Beta, ceea ce inseamna ca data oficiala de lansare ar putea fi undeva la sfarsitul lunii martie, incepului lui aprilie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,

    Sunt foarte interesat de Age of Wulin inca de cand am auzit de el acum cativa ani. Am citit trilogia "Legend of condor heroes" si alte novele Wuxia in asteptarea lui. Joc WOW intre timp,fac numai arene si astept lansarea Age of Wulin in "early 2013".
    Nu stiu in schimb ce fac cei de la gPotato, dar se misca extrem de greu. Age of Wushu a fost anuntat mai tarziu, dar acum e open beta cu 660 minute si apoi o ora pe zi. Daca stergi caracterul si faci altul, counterul se reseteaza (atentia insa ca daca ajungi la "First understanding" dureza 48 ore pana la stergerea caracterului.)
    Asta mi-a permis sa incerc toate scolile si sa-mi fac cat de cat o idee. Am incercat sa-l cumpar (19,99 USD)sa pot juca non-stop, dar imi da eroare la plata, desi am incercat de cateva ori :P
    Pe 1 februarie e lansarea iar caracterele din beta nu vor fi sterse.
    Am invatat destula rusa la scoala, dar nu cred ca serverul rusesc e o optiune, ar distruge mult din feeling dataorita limbii.
    Imi plac mult Royal Guard, Wudang si Shaolin. Cred ca la una din aceste scoli voi aplica in Age of Wulin.

    /salute

    Sorin

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stii ca poate fi jucat si in engleza pe serverele rusesti. Poate fi tradus complet. Daca ai nevoie de ajutor te rog sa imi zici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut din nou,

    Daca se poate juca in engleza pe serverele ruseseti, chiar as avea nevoie de ajutor. In primul rand mi-ar fi utila o adresa de download si de creare cont. Apoi ce fisiere trebuie sa schimb pentru ca aceasta optiune sa fie valabila.
    Sunt curios daca nu cumva fisierele referitoare la "language" pe care le-am descarcat deja cu Age of Wushu pot fi folosite.
    Traducerea la care faci referinta e ok? Mi-e frica de google translate, sa raman clueless in fata unui text de quest :), cu toate ca auto path finding ajuta mult aici. Ce ma intereseaza mai mult este descrierea abilitatilor.

    Multumesc anticipat de ajutor, poate mai convertesc din prietenii mei, sa lase WoW in favoarea Age of Wulin :).

    /thanks

    Sorin

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, poti copia text.package de la cel in engleza si pus in acelasi loc la cel rusesc. Daca nu iti merge, ceea ce ma indoiesc, iti dau eu un fisier care merge.

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut!Am o mica intrebare .Cum ppot obtine celelalte tehnici de lupta???Am citit pe anumite blogri cum ca .. al doilea set de tehnici il obtin dupa ce termin oaprte din storyline (nush unde sa ma duc ..ca sa le obtin) al 3-lea set daca ating un anumit nivel etc ....

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa cauti NPC-ul din clan. La ce scoala esti? Daca esti Royal Guard il gasesti langa seful mare al scolii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut am o intrebare mi-am facut cont ieri si azi cand am bagat numele si parola nu merge zice id and password are wrong!

    RăspundețiȘtergere